Beste inwoners van Londerzeel,

Deze legislatuur heeft onze partij voor het eerst samen moeten besturen in een coalitie met twee andere partijen.
Deze nieuwe werkomstandigheden hebben - trouwens niet alleen voor onze partij - een aantal aanpassingspijnen meegebracht.

Maar geleidelijk vond iedereen zijn weg en zijn we fier dat we een groot deel van ons verkiezingsprogramma 2012-2018 konden verwezenlijken: een uniforme binnenschoolse opvang in alle Londerzeelse scholen, outsourcing van de kinderdagverblijven en een nieuwe buitenschoolse opvang in Malderen en Steenhuffel; een nieuwe kleuterschool in de Lijsterstraat en een sociale bestemming van de gelden van de verkoop van de Villa Van Assche; het fietspad langsheen de spoorweg werd aangelegd, en met buitensportcentrum Schaselberg beschikt Londerzeel over een prachtige sportsite.

De komende jaren wil CD&V een beleid voeren dat uitgaat vanuit de goesting om een toffe, levendige gemeente te zijn. Een voluntaristisch beleid waarbij jij en ik, inwoners van Londerzeel centraal staan en dat uitgaat van een positieve en een open ingesteldheid.

Wij stellen onszelf ambitieuze doelstellingen voorop die we willen realiseren binnen een strikt budgettair kader. Een realistisch beleid dat een evenwicht zoekt tussen een geleidelijke schuldafbouw en een financieel draagvlak voor investeringen.

Met vriendelijke groeten,
Veerle